Komunikaty

Komendant Powiatowy Policji w Brzesku poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą

Komendant Powiatowy Policji w Brzesku poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1 (1,0 etatu)

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku

ul. Szczepanowska 53

32-800 Brzesko

 

Miejsce wykonywania pracy :  Brzesko

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w elektronicznym systemie IntraDoc oraz prowadzenie rejestrów pomocniczych dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego w celu właściwego obiegu dokumentów;
  • Prowadzenie rejestru ERCDŚ  dla postępowań przygotowawczych i sprawdzających oraz pomocy prawnych prowadzonych przez policjantów Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą.  Rejestrowanie postępowań przygotowawczych             i sprawdzających dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą oraz dokonywanie wpisów dotyczących rejestracji kryminalnej.
  • Archiwizowanie dokumentacji jawnej Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą             i Wydziału Kryminalnego oraz sporządzanie spisów akt przekazanych do Składnicy Akt.
  • Przygotowanie do wysyłki materiałów wytworzonych przez policjantów Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego.
  • Prowadzenie ewidencji nadanych/odebranych policjantom wydziału upoważnień do dostępu do policyjnych i poza policyjnych baz danych.

 

  • Prowadzenie ewidencji raportów policjantów wydziałów o zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz sporządzanie wykazów dodatkowych należności finansowych w tym zakresie.
  • Odbieranie poczty elektronicznej skierowanej do Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego w celu przekazania do dalszej realizacji.
  • Sporządzenie kopii i kart zapoznania z pismami, poleceniami i wytycznymi kierowanymi do innych komórek organizacyjnych, KP w Czchowie, PP w Szczurowej zgodnie z dekretacją.

 

 

Warunki pracy:

 

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów;
  • praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym;
  • występują bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku (za wyjątkiem parteru) przez osoby niepełnosprawne ruchowo ze względu na występowanie schodów i brak widny;
  • w budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter)  i podjazd dla osób niepełnosprawnych;
  • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

-           niezbędne wykształcenie: średnie

 

-           pozostałe wymagania niezbędne:

  • zatrudnienie w administracji publicznej powyżej 1 roku na stanowiskach biurowych;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”;
  • znajomość przepisów i procedur w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej: 

-  rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działa archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 roku, nr 14, poz. 67;

-  zarządzenie nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (Dz. Urz. KGP z 2020 roku, poz. 21);

  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność łatwego komunikowania się;

 

-           wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów i procedur resortowych w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej:

-  decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku i  jednostkach jej podległych,

-  decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie i  jednostkach jej podległych,

  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji;
  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej;
  • podstawowa znajomość ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy;
  • zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)

 

Termin składania dokumentów: 16 wrzesień 2022 roku

 

Miejsce składania dokumentów

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku

ul. Szczepanowska 53,

32-800 Brzesko

 

Dane osobowe -  klauzula informacyjna

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – zwanego dalej RODO, zostaje Pani/Pan poinformowana/y, że:

  1. administratorem pozyskanych danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Brzesku, z siedzibą przy
    ul. Szczepanowskiej 53, 32-800 Brzesko;
  2. w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kpp@brzesko.policja.gov.pl
    lub korespondencyjnie na adres: ul. Szczepanowskiej 53, 32-800 Brzesko z dopiskiem na kopercie „IOD”;
  3. dane osobowe będą przetwarzane po wyrażeniu zgody, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyłącznie w celu realizacji zadań wynikających z procesu rekrutacji;
  4. odbiorcą Pani/Pana danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa;
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, w tym do celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odrębnych przepisach prawa krajowego;
  6. ma Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych (art.15 RODO),
    2. żądania sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
    3. żądania usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO),
    4. żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art.18 RODO);
  7. każdej osobie, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art.7 RODO);
  8. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  9. podanie danych jest wymogiem dobrowolnym, jednakże niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania danych będzie odmowa dopuszczenia lub przerwanie procesu rekrutacji;

Pani/Pana dane przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku na podstawie RODO nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Inne informacje:

Wynagrodzenie miesięczne brutto wynosi 3392,56 złotych według mnożnika kwoty bazowej w wysokości 1,6697 służącego do ustalenia wysokości wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatku za wieloletnią pracę w urzędach i jednostkach zwanego „dodatkiem za wysługę lat”.

Dokumenty aplikacyjne oraz złożone oświadczenia niepodpisane własnoręcznie przez kandydata, nieopatrzone datą lub dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

W przypadku dokumentów przesłanych pocztą za datę wypływu przyjmuje się datę nadania (stempla pocztowego).

Kandydaci zakwalifikowani do udziału w kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  47 83 21 205.

 

Nabór zakończył się wyłonieniem kandydatki: Marta Kłusek, zam. Bochnia.

Powrót na górę strony