Komendant Powiatowy Policji w Brzesku poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą
Komendant Powiatowy Policji w Brzesku poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1 (1,0 etatu)
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Miejsce wykonywania pracy : Brzesko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w elektronicznym systemie IntraDoc oraz prowadzenie rejestrów pomocniczych dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego w celu właściwego obiegu dokumentów;
- Prowadzenie rejestru ERCDŚ dla postępowań przygotowawczych i sprawdzających oraz pomocy prawnych prowadzonych przez policjantów Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą. Rejestrowanie postępowań przygotowawczych i sprawdzających dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą oraz dokonywanie wpisów dotyczących rejestracji kryminalnej.
- Archiwizowanie dokumentacji jawnej Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego oraz sporządzanie spisów akt przekazanych do Składnicy Akt.
- Przygotowanie do wysyłki materiałów wytworzonych przez policjantów Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego.
- Prowadzenie ewidencji nadanych/odebranych policjantom wydziału upoważnień do dostępu do policyjnych i poza policyjnych baz danych.
- Prowadzenie ewidencji raportów policjantów wydziałów o zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz sporządzanie wykazów dodatkowych należności finansowych w tym zakresie.
- Odbieranie poczty elektronicznej skierowanej do Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Wydziału Kryminalnego w celu przekazania do dalszej realizacji.
- Sporządzenie kopii i kart zapoznania z pismami, poleceniami i wytycznymi kierowanymi do innych komórek organizacyjnych, KP w Czchowie, PP w Szczurowej zgodnie z dekretacją.
Warunki pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów;
- praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym;
- występują bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku (za wyjątkiem parteru) przez osoby niepełnosprawne ruchowo ze względu na występowanie schodów i brak widny;
- w budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter) i podjazd dla osób niepełnosprawnych;
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- niezbędne wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- zatrudnienie w administracji publicznej powyżej 1 roku na stanowiskach biurowych;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”;
- znajomość przepisów i procedur w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej:
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działa archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 roku, nr 14, poz. 67;
- zarządzenie nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (Dz. Urz. KGP z 2020 roku, poz. 21);
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność łatwego komunikowania się;
- wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów i procedur resortowych w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej:
- decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku i jednostkach jej podległych,
- decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie i jednostkach jej podległych,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji;
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej;
- podstawowa znajomość ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie świadectw pracy;
- zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)
Termin składania dokumentów: 16 wrzesień 2022 roku
Miejsce składania dokumentów
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53,
32-800 Brzesko
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – zwanego dalej RODO, zostaje Pani/Pan poinformowana/y, że:
- administratorem pozyskanych danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Brzesku, z siedzibą przy
ul. Szczepanowskiej 53, 32-800 Brzesko; - w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kpp@brzesko.policja.gov.pl
lub korespondencyjnie na adres: ul. Szczepanowskiej 53, 32-800 Brzesko z dopiskiem na kopercie „IOD”; - dane osobowe będą przetwarzane po wyrażeniu zgody, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyłącznie w celu realizacji zadań wynikających z procesu rekrutacji;
- odbiorcą Pani/Pana danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, w tym do celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odrębnych przepisach prawa krajowego;
- ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych (art.15 RODO),
- żądania sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
- żądania usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO),
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art.18 RODO);
- każdej osobie, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art.7 RODO); - ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
- podanie danych jest wymogiem dobrowolnym, jednakże niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania danych będzie odmowa dopuszczenia lub przerwanie procesu rekrutacji;
Pani/Pana dane przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku na podstawie RODO nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Inne informacje:
Wynagrodzenie miesięczne brutto wynosi 3392,56 złotych według mnożnika kwoty bazowej w wysokości 1,6697 służącego do ustalenia wysokości wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatku za wieloletnią pracę w urzędach i jednostkach zwanego „dodatkiem za wysługę lat”.
Dokumenty aplikacyjne oraz złożone oświadczenia niepodpisane własnoręcznie przez kandydata, nieopatrzone datą lub dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą za datę wypływu przyjmuje się datę nadania (stempla pocztowego).
Kandydaci zakwalifikowani do udziału w kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 83 21 205.
Nabór zakończył się wyłonieniem kandydatki: Marta Kłusek, zam. Bochnia.